Postup pri vytvorení objednávky
  1. Výber tovaru z ponuky

V našej ponuke nájdete množstvo produktov prehľadne zoradených do jednotlivých kategórií. K želanému tovaru sa môžete preklikať buď priamo cez menu, ktoré Vás intuitívne navedie ku produktovej skupine o ktorú máte záujem, alebo si tovar môžete vyhľadať cez fulltextové vyhľadávanie (ikonka lupy)  v hornej časti stránky. Pri fulltextovom vyhľadávaní stačí zadať buď druh tovaru napr. „konferenčný stolík“, alebo názov tovaru „muccia“, alebo viac slov súčasne napr. „konferenčný stolík muccia“. Po zadaní ľubovoľného textu sa Vám zobrazí ponuka relevantných produktov, z ktorých si následne môžete vybrať.

  • Farebné prevedenie:

Veľké množstvo produktov z našej ponuky je dostupných aj v inom ako základnom farebnom prevedení, ktoré je uvedené na fotografii.  V takom prípade si môžete v detaile produktu jednoducho zakliknúť želané farebné prevedenie, v ktorom Vám bude tovar dodaný. Pokiaľ by ste v detaile produktu takúto možnosť nenašli, prosím kontaktujte nás, aby sme mohli dodatočne preveriť, či je tovar dostupný v prevedení o ktoré máte záujem, prípadne Vám ponúkli alternatívy v želanom prevedení.

  • Výber orientácie, materiálov a osvetlenia:

Obdobne ako v prípade farebného prevedenia máte v detaile produktu možnosť výberu rohovej orientácie (najčastejšie pri sedačkách a PC stolíkoch), poťahových materiálov (najčastejšie pri sedačkách a kreslách), prípadne dokúpenie osvetlenia (najčastejšie pri obývacích stenách). Zo zobrazenej ponuky volieb (orientácia, materiál, osvetlenie) stačí jednoducho zakliknúť želané parametre produktu a my Vám tovar na základe Vami zvolenej konfigurácie dodáme. Pokiaľ by ste v detaile produktu nenašli ponuku volieb na základe ktorej by ste si tovar chceli objednať napr. nie je v ponuke požadovaná farba poťahu, prosím obráťte sa na nás a my preveríme všetky možnosti vyhovieť Vašej požiadavke.

  1. Vloženie tovaru do košíka

Pokiaľ už máte tovar vybratý a ste rozhodnutý uskutočniť jeho nákup, môžete tak urobiť tromi spôsobmi:

  • kliknutím na tlačidlo „Kúpiť“ nachádzajúcu sa pod fotografiou produktu v zozname produktov, pokiaľ produkt obsahuje možnosti výberu orientácie, materiálov, osvetlenia atď, táto možnosť nie je sprístupnená;
  • kliknutím na ikonku „Kúpiť“ v detaile produktu. Pokiaľ si želáte tovar zakúpiť s inými parametrami ako má základný produkt, tj. zaklikli ste si iné ako prednastavené parametre, do košíka Vám bude vložený tovar podľa zakliknutej konfigurácie;
  • mailom na info [at] nabbi.sk alebo telefonicky na linke pre zákazníkov 0850 030 010 a v zmysle Vašej požiadavky uskutočníme objednávku my za Vás.
  1. Uplatnenie zľavy

Pokiaľ disponujete zľavovým kupónom na nákup v našom internetovom obchode, môžete si ho uplatniť v kroku č. 1 nákupného procesu s názvom „Košík“. Pre tento účel vpíšte do políčka „Zľavový kupón“ zľavový kód a stlačte tlačidlo „Vložiť“. Zľava sa Vám automaticky premietne do zníženej sumy za objednávku.

Ak máte s uplatnením zľavového kupónu problémy, alebo si chcete zľavu uplatniť až po potvrdení objednávky, prosím informujte nás a my Vám zľavu k objednávke premietneme dodatočne. Tiež postačí ak vpíšete zľavový kód do poznámky k objednávke a my dodatočne preveríme jeho platnosť. Pokiaľ bude kód platný a doposiaľ nevyužitý, zľavu Vám uplatníme.

V prípade, že je platnosť kupónu časovo ohraničená, pred uplatnením zľavového kupónu si prosím skontrolujte jeho platnosť, nakoľko po uplynutí doby jeho platnosti sa takýto kupón stáva neplatný.

  1. Vyplnenie objednávkového formulára

Po vložení tovaru do košíka pre účely dokončenia objednávky kliknite v pravom hornom rohu na ikonku „košíka“ s modrým krúžkom a číslom uvádzajúcim počet produktov v košíku. Po kliknutí na košík sa Vám zobrazí zoznam vybratých produktov, pričom stále máte možnosť zmeniť ich množstvo (prepísaním množstva), prípadne ich vyhodiť z košíka, alebo pokračovať v nákupe.  Ak obsah košíka zodpovedá Vašim predstavám a máte záujem dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo „Pokladňa“.

V objednávkovom formulári vyplňte Vaše fakturačné údaje, adresu pre doručenie, spôsob dodania a platby, prípadne do objednávky môžete uviesť poznámku k objednávke. Podmienkou pre potvrdenie objednávky je potvrdenie súhlasu s obchodnými podmienkami našej spoločnosti a poskytnutím Vašich osobných údajov. Po vyplnení požadovaných údajov prosím vykonajte kontrolu ich správnosti a pokiaľ sú vyplnené korektne Vašu objednávku potvrďte.

  1. Potvrdenie objednávky

Po uskutočnení Vašej objednávky Vám bude do e-mailovej schránky zaslané potvrdenie o jej spracovaní. Pokiaľ takéto potvrdenie neevidujete, prosím informujte nás o tom, aby sme prípadný problém, alebo prítomnosť Vašej objednávky v našom systéme mohli preveriť. Ešte predtým si prosím skontrolujte spamový priečinok vo Vašej e-mailovej schránke či sa v ňom uvedené potvrdenie objednávky nenachádza.

  1. Informácie o vybavovaní objednávky

Od momentu uskutočnenia Vašej objednávky až po jej vybavenie Vás o priebehu jej vybavovania budeme informovať. Ako registrovaný zákazník máte možnosť po prihlásení do Vášho zákazníckeho rozhrania sledovať priebeh jej vybavovania. Dôležité informácie o stave objednávky zasielame zákazníkom formou e-mailových správ a notifikácií, prípadne informujeme zákazníkov telefonicky.

Dodacia lehota tovaru

Všetky prijaté objednávky sa snažíme vybaviť čo najskôr. Dodacia lehota na tovar je uvedená v detaile produktu a spravidla závisí od viacerých faktorov.

Pokiaľ máme tovar skladom, keďže tovar pred expedíciou kontrolujeme a v záujme jeho maximálnej ochrany dostatočne balíme, snažíme sa ho zákazníkovi doručiť najneskôr tretí pracovný deň od prijatia objednávky.

Stav na sklade je veľmi pohyblivý, preto sa niekedy môže stať, že tovar je momentálne vypredaný. V tomto prípade odporúčame zákazníkom, overiť si čas dodania. V prípade, že tovar, o ktorý máte záujem aktuálne nie je skladom,  platí predpokladaný termín dodania uvedený v detaile produktu. Keďže sa jedná o predpokladaný termín dodania, uvedený dátum je približný a od skutočného termínu dodania sa môže líšiť. Za každých okolností sa však snažíme dodať zákazníkovi tovar čo najskôr a čakaciu dobu minimalizovať tak, aby sme tovar dodali ešte pred predpokladaným termínom dodania.

Objednávka tovar ktorý je na sklade a bola prijatá popoludní bude expedovaná  najskôr nasledujúci pracovný deň.

Pokiaľ máte záujem o dodanie tovaru na konkrétny deň prípadne preferovaný čas počas dňa, prosím uveďte túto informáciu do poznámky k objednávke.

Nákup na splátky

Nákup na splátky je možné realizovať cez splátkový systém Cetelem.

Výhody nákupu na splátky:

  • možnosť vybrať si režim splácania
  • jednoduché a rýchle vybavenie on-line, alebo poštou
  • možnosti pripoistenia proti schopnosti splácať (do 65 rokov života)

Podmienky nákupu:

  • minimálna hodnota objednávky 100€
  • občan SR, alebo krajiny EÚ s trvalým pobytom na území SR
  • pravidelný a trvalý príjem (zamestnanecký pomer, dôchodok)

Nákup cez splátkový systém Cetelem je veľmi jednoduchý, rýchly a bezpečný. Pokiaľ sa chystáte realizovať objednávku v minimálnej hodnote 100€, postačí v detaile produktu kliknete na tlačidlo „Kúpiť na splátky“, prípadne v časti nákupného procesu č. 2 „Dodacie údaje“ zvolíte spôsob platby „Splátky online“.

Po vyplnení všetkých údajov, overení ich správnosti si v súhrne Vašej objednávky zvolíte nasledovné parametre úveru:

  • splátkový program: Akcia 10%+10x10%, Flexi splátky do 60 mesiacov, alebo Splátky na 12 mesiacov
  • poistenie: Komplexný balík poistenia, Komplexný balík poistenia plus, alebo Úver bez poistenia
  • výšku priamej platby: od 0% do 90% hodnoty objednávky
  • počet splátok: 10 až 60 mesiacov

Po navolení jednotlivých parametrov produktu a kliknutí na tlačidlo „Kúpiť na splátky“, alebo „Dokončiť objednávku“ budete presmerovaný na stránku splátkového systému Cetelem, kde v postupných krokoch vyplníte požadované údaje o Vašej osobe.

Ihneď po vyplnení údajov požadovaných zo strany splátkového systému Cetelem a odoslaní žiadosti o úver on-line sa Vám zobrazí priebežné vyjadrenie spoločnosti  BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA (prevádzkovateľa splátkového systému Cetelem) k Vašej žiadosti.

Ak bola Vaša žiadosť priebežne schválená, môžete využiť aktuálnu novinku a kliknúť na tlačidlo „Zvoliť podpis v elektronickej forme“ a podpísať Vašu žiadosť SMS kľúčom.

Pokiaľ sa rozhodnete pre klasický postup, tj. papierovú zmluvu, prosím kliknite na tlačidlo „Zvoliť podpis v papierovej forme“, vytlačte si zmluvnú dokumentáciu spolu s kópiami všetkých požadovaných dokumentov a tieto nám zašlite poštou na adresu:

nabbi,s.r.o.
Vojtaššákova 839
027 44  Tvrdošín

Po poskytnutí úveru a obdržaní potvrdenia zo strany spoločnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA (platí pri SMS podpise), alebo obdržaní zmluvnej dokumentácie vrátane dokladov poštou bude Vaša objednávka vybavená a tovar pokiaľ je skladom čo najskôr odoslaný.

Doklady potrebné pre poskytnutie úveru:

  • 1x podpísaný dokument Spracovanie osobných údajov podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení (podpísať na strane 2)
  • 1x podpísaná Žiadosť / Zmluva o poskytnutí úveru:
    • „Zmluvu“ pre nového klienta Cetelem:
      • podpísať bod. 15 na strane 6 z 7. (Dohoda o zrážkach zo mzdy a iných príjmov). Podpis bodov 16 a 17. na strane 6 z 7 nie je povinný
  • 1x kópiu oboch strán občianskeho preukazu (cudzí štátni príslušníci predkladajú kópiu povolenia na trvalý pobyt v SR)
  • 1x kópiu oboch strán druhého dokladu totožnosti:
    • vodičský preukaz
    • cestovný pas
    • zbrojný preukaz
    • preukaz fyzickej osoby z ťažkým zdravotným postihnutím (ZŤP)
    • potvrdenie o výške príjmu
    • výmer o dôchodku
    • daňové priznanie v prípade SZČO
    • doklad o bydlisku (faktúry za energie, telefón, internet, televíziu, pracovnú zmluvu v prípade klientov pracujúcich v zahraničí)
  • doklad potvrdzujúci výšku príjmu, pričom príjem uvedený v žiadosti musí byť uvedený v jednom z doložených dokladov:

     Zamestnanci:

  • 3 posledné výplatné pásky *, alebo
  • 3 posledné výpisy z bankového účtu *, alebo
  • potvrdenie od zamestnávateľa preukazujúce priemerný príjem za posledné 3 mesiace (nie staršie ako 30 dní)

* platí pokiaľ klient nesúhlasí s dotazom do Sociálnej poisťovne

     Dôchodcovia:

  • potvrdenie o poberaní dôchodku (výmer zo Sociálnej poisťovne) *, alebo
  • potvrdenie z pošty *, alebo
  • 3 posledné výpisy z bankového účtu preukazujúce príjem dôchodku

* platí pokiaľ klient nesúhlasí s dotazom do Sociálnej poisťovne

     Podnikatelia (SZČO):

  • potvrdenie o podaní DP a zároveň
  • kompletné posledné daňové priznanie a zároveň
  • výpis z bankového účtu za posledné 3 mesiace

     Konateľ / spolumajiteľ firmy:

  • ročné zúčtovanie preddavkov na daň, alebo DP typu A
  • 3 posledné výpisy z osobného bankového účtu

     Klient s trvalým pobytom v SR zamestnaný v ČR, HU, AT:

  • pracovná zmluva a zároveň
  • 3 posledné výpisy z bankového účtu preukazujúce príjem mzdy

Pri úvere nad 3000 € vrátane, je potrebné pristúpenie partnera v prípade ženatého klienta, resp. vydatej klientky. Zároveň v prípade, že na žiadosti ako spoludlžník vystupuje partner/ka, nie je možné zmluvy podpisovať elektronicky SMS kľúčom.

Možnosti platby

Platbu za Vašu objednávku môžete vykonať viacerými spôsobmi:

  • Platba v hotovosti pri vyzdvihnutí tovaru

Pokiaľ ste si ako miesto dodania tovaru zvolili jeho vyzdvihnutie na adrese našej prevádzky v meste Tvrdošín a za tovar ste nezaplatili platbou dopredu, zaplatíte za tovar v hotovosti pri jeho prevzatí. Platba kartou nie je možná.

  • Platba vopred platobnou kartou

Pri vypĺňaní údajov k Vašej objednávke máte možnosť výberu platby platobnou kartou. Po potvrdení objednávky budete v priebehu niekoľkých sekúnd presmerovaný do platobného systému GoPay, kde zadáte údaje svojej platobnej karty a platbu potvrdíte. Prosím, neodchádzajte z objednávkového procesu pred presmerovaním na platobnú bránu GoPay, ani skôr, ako sa Vám na obrazovke zobrazí potvrdenie o úspešnom vykonaní platby.

V prípade, že ste registrovaný zákazník so „zapamätanou“ platobnou kartou, po odkliknutí platby použitím platobnej karty bude platba zrealizovaná bez potreby zadávania údajov z Vašej platobnej karty.

Nakoľko dlhodobo spolupracujeme so spoločnosťou GoPay a využívame prostriedky šifrovanej komunikácie protokolom HTTPS, môžete si byť istý, že Vaše platobné údaje sú v bezpečí a je zabezpečená maximálna ochrana proti ich možnému zneužitiu.

  • Platba dopredu na bankový účet

Jednou z možností platby, ktorú si pri vypĺňaní údajov vo Vašej objednávke môžete zvoliť je platba prevodom na bankový účet ešte pred dodaním tovaru. Pokiaľ máme Vami objednaný tovar skladom, expedujeme ho čo najskôr po pripísaní platby na náš účet, v prípade dlhšej čakacej doby po prijatí tovaru na náš sklad.

Pokiaľ máte účet v banke Slovenská sporiteľňa, Vaše platba bude prijatá na náš účet ešte v deň zaplatenia.

Platbu za tovar môžete realizovať v prospech nášho účtu:

BANKA: Slovenská sporiteľňa, a.s.
ČÚ: 5049059655/0900
IBAN: SK2509000000005049059655
BIC: GIBASKBX

  • Platba na dobierku pri prevzatí tovaru

Pokiaľ máte záujem zaplatiť za objednaný tovar až pri jeho dodaní, prosím zvoľte pri vypĺňaní údajov vo Vašej objednávke platbu “Dobierka“. Nevýhodou tejto formy platby je pripočítanie dobierkového poplatku v hodnote 1€ k cene dopravy.

Okrem hotovosti môžete doručovateľovi zaplatiť aj platobnou kartou, keďže spolupracujeme s viacerými doručovateľskými spoločnosťami, táto možnosť je závislá od možnosti spoločnosti, ktorá Vám Vašu zásielku doručí. Informáciu, ktorou spoločnosťou Vám bude Vaša zásielka doručená Vám zašleme pri expedícii tovaru.

  • Nákup na splátky cez splátkový systém Cetelem

Podrobnejšie informácie o nákupe na splátky cez systém Cetelem nájdete na podstránke „Nákup na splátky“.

Tovar, ktorý ste nenašli v ponuke

Nami predávaný sortiment tovaru neustále dopĺňame a aktualizujeme, ale aj tak je možné, že v našej ponuke nenájdete to, čo vyhovuje Vašim predstavám. Prosím neváhajte sa na nás obrátiť aj v takom prípade a my Vám podľa Vašich preferencií zašleme katalógy tovaru, v ktorých by ste si mohli vybrať. Ceny tovaru Vám poskytneme na vyžiadanie podľa toho, o ktorý tovar máte záujem.

Zrušenie objednávky

Pred potvrdeným každej objednávky si prosím dobre zvážte či o tovar máte skutočne záujem, prípadne ste sa s istotou rozhodli nakúpiť práve u nás. Každá prijatá objednávka spúšťa proces jej realizácie z pohľadu výroby tovaru, balenia, expedície, fakturácie a doručovania a teda zrušenie objednávky, alebo v horšom prípade jej neprevzatie nás stojí množstvo zmarenej práce. Ako zákazník máte právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní, čo znamená, že máte právo aj na zrušenie objednávky. Pokiaľ sa rozhodnete objednávku zrušiť, urobte tak čo najskôr po jej realizácii a ušetríte nám čas a prácu spojenú s jej vybavovaním. Budeme Vám za to veľmi vďační. Zrušenie objednávky nám môžete oznámiť mailom na info [at] nabbi.sk, alebo telefonicky na čísle 0850 030 010.

Berte prosím na vedomie, že v zmysle našich obchodných podmienok zrušenie tovaru vyrobeného na zákazku, napr. sedacie súpravy vyrobené podľa špecifických požiadaviek zákazníka, nie je možné.

Spôsoby dodania tovaru a cena dopravy
  1. Osobný odber

Jednou z možností dodania tovaru je aj jeho vyzdvihnutie na našej prevádzke v meste Tvrdošín. Postačí, keď vo Vašej objednávke zvolíte možnosť „Osobný odber“. Je na Vás či Vašu objednávku uhradíte dopredu (bankovým prevodom, platobnou kartou), alebo v hotovosti pri prevzatí tovaru. Formu platby si zvolíte pri vypĺňaní údajov k Vašej objednávke.

O termíne, kedy bude Vami objednaný tovar pripravený na vyzdvihnutie Vás budeme informovať e-mailom, alebo telefonicky.

Adresa pre osobný odber:
Vojtaššákova 839
027 44  Tvrdošín
Tel: 0850 030 010
E-mail: info [at] nabbi.sk

  1. Dodanie tovaru na adresu zákazníka

Pre doručovanie objednávok využíva naša spoločnosť predovšetkým služby doručovateľských spoločností. Zákazník je po odoslaní tovaru informovaný, ktorou doručovateľskou spoločnosťou mu bude jeho objednávka doručená.

Výber doručovateľskej spoločnosti závisí od druhu prepravovaného tovaru, jeho hmotnosti a rozmerov.

V prípade doručenia našou vlastnou dopravou (naším kuriérom) budete kontaktovaný telefonicky jeden deň vopred, kedy dostanete predbežnú informáciu o čase vykládky tovaru. Následne Vás kontaktuje šofér tesne pred doručením.

  1. Cena dopravy
  • 3,5€ za doručenie tovaru najmenších rozmerov, resp. s najnižšou váhou
  • 5€ za doručenie tovaru menších rozmerov, resp. s nižšou váhou
  • 8€ za doručenie všetkého druhu tovaru okrem tovaru menších rozmerov, resp. s nižšou váhou, pohoviek a sedacích súprav
  • 10€ za doručenie pohovky (ak je súčasťou objednávky aj iný tovar, cena dopravy je max. 10€)
  • 15€ za doručenie sedacej súpravy (ak je súčasťou objednávky aj iný tovar, cena dopravy je max. 15€)
  • zdarma pri hodnote objednávky nad 500€ je doručenie tovaru zdarma
  • v prípade platby na dobierku je hodnota príplatku za takúto formu platby 1€
Termín doručenia tovaru

Približný termín doručenia tovaru máte možnosť vidieť v detaile produktu, v našom internetovom obchode. Presný termín doručenia tovaru Vám však vieme oznámiť až pred expedíciou tovaru, kedy jeho doručenie prebieha štandardne do 24 hodín, v prípade zdržania do 48 hodín, od jeho odoslania z našej prevádzky.

O odoslaní tovaru našich zákazníkov informujeme telefonicky, alebo e-mailovou notifikáciou spolu s inštrukciami k prevzatiu zásielky od doručovateľa.

Doručovanie tovaru prebieha v pracovné dni obvykle v čase 8:00 – 16:00. Doručovateľ  Vás bude pred doručením kontaktovať. Ak Vám termín doručenia nevyhovuje, môžete si s doručovateľom dohodnúť iný termín doručenia (platí iba v prípade doručenia doručovateľskou spoločnosťou).

Väčšina doručovateľských spoločností, s ktorými spolupracujeme umožňuje doručenie zásielky aj na jednom zo svojich „parcelshopov“ s následným vyzdvihnutím. Rovnako existuje možnosť vyzdvihnutia zásielky aj na depe doručovateľskej spoločnosti. Obidve možnosti sú však časovo ohraničené a závisia od podmienok doručovateľskej spoločnosti, ktorou Vám je zásielka doručovaná.

Kontrola pri doručení tovaru

Pri prevzatí si obal a­ obsah zásielky v­ prítomnosti doručovateľa dôkladne skontrolujte a­ v­ prípade jeho poškodenia spíšte s­ ním „Zápis o­ škode“. V­ opačnom prípade Vám reklamácia nemusí byť uznaná.

V prípade zistenia poškodenia ešte v prítomnosti doručovateľa a spísaní „Zápisu o škode“ a pokiaľ je poškodená len časť zásielky, pri ktorej sa dá náprava vykonať doposlaním nového náhradného dielu alebo časti zásielky, odporúčame aj napriek poškodeniu takúto zásielku prevziať pričom nápravu riešime bezodkladne.

Vynáška do bytu

Zásielky sú štandardne doručované pred Vaše prvé uzamykateľné dvere. Po dohode a za Vašej asistencie si môžete dohodnúť s doručovateľom aj vynesenie zásielky do bytu. Doručovateľ však nie je povinný na túto dohodu pristúpiť.

V každom prípade, pokiaľ službu vynesenia tovaru do bytu požadujete, prosíme o Vašej požiadavke nás informujte v poznámke objednávky, e-mailom alebo telefonicky, aby sme prípadnú službu mohli u doručovateľskej spoločnosti dopredu zabezpečiť a tiež v závislosti od veľkosti zásielky stanoviť jej cenu.

Montáž zakúpeného tovaru

Požiadavku na montáž posudzujeme individuálne v závislosti od realizovanej objednávky a po vzájomnej dohode so zákazníkom na jej podmienkach.

Reklamácia tovaru

V prípade, ak obdržíte tovar s vadou, alebo sa vada na tovare objaví počas jeho používania v zákonom stanovenej lehote, máte právo podať reklamáciu.

Dôležitým krokom je čo najdetailnejšie vyplniť „reklamačný formulár“ a špecifikovať poškodené časti na základe montážneho návodu s fotodokumentáciou poškodenia. Každá reklamácia je individuálna a v každom prípade sa snažíme prípad riešiť v čo najkratšom čase k spokojnosti oboch strán.

Lehota na vybavenie reklamácie je 30 kalendárnych dní. Lehota začína plynúť po doplnení všetkých podkladov nevyhnutných pre riešenie reklamácie.

Podrobnejšie informácie k reklamácií nájdete v našich „obchodných podmienkach“.

Vrátenie tovaru

Tovar, ktorý ste si zakúpili prostredníctvom nášho internetového obchodu a nespĺňa Vaše očakávania, máte právo vrátiť na základe všeobecných obchodných podmienok do 14 dní bez udania dôvodu. Tovar je potrebné vrátiť na vlastné náklady k nám na prevádzku: Vojtaššákova 839, 027 44  Tvrdošín. Vrátený tovar by mal byť doručený v neporušenom a podľa možnosti v originálnom obale.

Pri vrátení tovaru je potrebné vyplniť formulár o „odstúpení od zmluvy“ a informovať nás prostredníctvom e- mailu info [at] nabbi.sk alebo telefonicky na čísle 0850 030 010.

Peniaze z objednávky Vám budú zaslané na Váš účet do 14 dní po doručení tovaru k nám a jeho skontrolovaní.