I. Realizácia nákupu
 

1. Návod ako nakupovať
 

a) Výber tovaru z ponuky

V našej ponuke nájdete množstvo produktov prehľadne zoradených do jednotlivých kategorií. K želanému tovaru sa môžete preklikať buď priamo cez menu, ktoré Vás intuitívne navedie ku produktovej skupine o ktorú máte záujem, alebo si tovar môžete vyhľadať cez fulltextové vyhľadávanie (ikonka lupy)  v pravej hornej časti stránky. Pri fulltextovom vyhľadávaní stačí zadať buď druh tovaru napr. „komoda“, alebo názov tovaru „armadio“, alebo viac slov súčasne napr. „komoda armadio“. Po zadaní ľubovolného textu sa Vám zobrazí ponuka relevantných produktov, z ktorých si následne môžete vybrať.

Výber farebného prevedenia:
Veľké množstvo produktov z našej ponuky je dostuných aj v inom ako základnom farebnom prevedení, ktoré je uvedené na fotografii.  V takom prípade si môžete v detaile produktu jednoducho zakliknúť želané ferebné prevedenie, v ktorom Vám bude tovar dodaný. Pokiaľ by ste v detaile produktu takúto možnosť nenašli, prosím kontaktujte nás aby sme mohli dodatočne preveriť či je tovar dostupný v prevedení o ktoré máte záujem, prípadne Vám ponúkli alternatívy v želanom prevedení.

Výber orientácie, materiálov a osvetlenia:
Obdobne ako v prípade farebného prevedenia máte v detaile produktu možnosť výberu rohovej orientácie (najčastejšie pri sedačkách a PC stolíkoch), poťahových materiálov (najčastejšie pri sedačkách a kreslách), prípadne dokup osvetlenia (najčastejšie pri obývacích stenách). Zo zobrazenej ponuky volieb (orientácia, materiál, osvetlenie) stačí jednoducho zakliknúť želané parametre produktu a my Vám tovar na základe Vami zvolenej konfigurácie dodáme. Pokiaľ by ste v detaile produktu nenašli ponuku volieb na základe ktorej by ste si tovar chceli objednať napr. nie je v ponuke požadovaná farba poťahu, prosím obráťte sa na nás a my preveríme všetky možnosti vyhovieť Vašej požiadavke.
 

b) Vloženie tovaru do košíka

Pokiaľ už máte tovar vybratý a ste rozhodnutý uskutočniť jeho nákup, môžete tak urobiť tromi spôsobmi:

  • kliknutím na ikonku „košík“ nachádzajúcu sa pri fotografii produktu v zozname produktov, pokiaľ produkt obsahuje možnosti výberu orientácie, materiálo, osvetlenia atď, táto možnosť nie je sprístupnená
  • kliknutím na ikonku „košík“ v detaile produktu. Pokiaľ si želáte tovar zakúpiť s inými parametrami ako má základný produkt, tj. zaklikli ste si iné ako prednastavené parametre, do košíka Vám bude vložený tovar podľa zakliknutej konfigurácie
  • mailom alebo telefnicky a v zmysle Vašej požiadavky uskutočnime objednávku my za Vás
     

c) Vyplnenie objednávkového formulára

Po vložení tovaru do košíka pre účely dokončenia objednávky kliknite v pravom hornom rohu na ikonku „košíka“ s modrým krúžkom a číslom uvádzajúcim počet produktov v košíku. Po kliknutí na košík sa Vám zobrazí zoznam vybratých produktov, príčom stále máte možnosť zmeniť ich množstvo (prepísaním množstva), prípadne ich vyhodiť z košíka, alebo pokračovať v nákupe. Pokiaľ sa rozhodnete zmeniť množstvo položiek v košíku, alebo vyhodiť niektorú z položie, pre aktualizáciu objednávky prosím kliknite na tlačítko „aktualizovať nákupný košík“. Ak obsah košíka zodpovedá Vašim predstavám a máte záuem dokončiť objednávku, kliknite na tlačítko „pokladňa“.

V objednávkovom formulári vyplňte Vaše fakturačné údaje, adresu predoručenie, spôsob dodania a platby, prípadne do objednávky môžete uviesť poznámku k objednávke. Podmienkou pre potvrdenie objednávky je potvrdenie súhlasu s obchodnými podmienkami našej spoločnosti a poskytnutím Vašich osobných údajov. Po vyplnení požadovaných údajov prosím vykonajte kontrolu ich správnosti a pokiaľ sú vyplnené korektne Vašu objednávku potvrďte.
 

c) Potvrdenie objednávky

Po uskutočnení Vašej objednávky Vám bude do e-mailovej schránky zaslané potvrdenie o jej spracovaní. Pokiaľ takéto potvrdenie neevidujete, prosím informujte nás o tom aby sme prípadný problém, alebo prítomnosť Vašej objednávky v našom systéme mohli preveriť. Ešte predtým si prosím skontrolujte spamový priečinok vo Vašej e-mailovej schránke či sa v ňom uvedené potvrdenie objednávky nenachádza.
 

d) Informácie o vybavovaní objednávky

Od momentu uskutočnenia Vašej objednávky až po jej vybavenie Vás o priebehu jej vybavovania budeme informovať. Ako registrovaný zákazník máte možnosť po prihlásení do Vášho zákazníckeho rozhrania sledovať priebeh jej vybavovania. Dôležité informácie o stave bjednávky zasielame zákazníkom formou e-mailových správ a notifikácií, prípadne informujeme zákazníkov telefonicky.
 

2. Dodacia lehota

Dodacia lehota na tovar je uvedená v detaile produktu a spravidla závisí od viacerých faktorov.
Pokiaľ máme tovar skladom, keďže tovar pred expedíciou kontrolujeme a v záujme jeho maximálnej ochrany dodatočne balíme, snažíme sa ho zákazníkovi doručiť najneskôr tretí pracovný deň od prijatia objednávky.

V prípade, že tovar o ktorý máte záujem aktuálne nie je skladom,  platí predpokladaný termín dodania uvedený v detaile produktu. Keďže sa jedná o predpokladaný termín dodania, uvedený dátum je približný a od skutočného termínu dodania sa môže líšiť. Za každých okolností sa však snažíme dodať zákazníkovi tovar čo najskôr a čakaciu dobu minimalizovať tak aby sme tovar dodali ešte pred predpokladaným termínom dodania.

Pokiaľ máte záujem o dodanie tovaru na konkrétny deň prípadne preferovaný čas počas dňa, prosím uveďte túto informáciu do poznámky k objednávke.
 

3. Nákup na splátky

Nákup na splátky je možné realizovať cez splátkový systém Cetelem.

Výhody nákupu na splátky:

  • možnosť vybrať si režim splácania
  • jednoduché a rýchle vybavenie on-line, alebo poštou
  • možnosti pripoistenia proti schopnosti splácať (do 65 rokov života)

Podmienky nákupu:

  • minimálna hodnota objednávky 100€
  • občan SR, alebo krajiny EÚ s trvalým pobytom na území SR
  • pravidelný a trvalý príjem (zamestnanecký pomer, dôchodok)

Nákup cez splátkový systém Cetelem je veľmi jednoduchý, rýchly a bezpečný. Pokiaľ sa chystáte realizovať objednávku v minimálnej hodnote 100€, postačí keď pri výbere spôsobu platby zvolíte možnosť „Splátky online Cetelem“.

Po vyplnení všetkých údajov, overení ich správnosti si v súhrne Vašej objednávky zvolíte nasledovné parametre úveru:

  • splátkový program: Akcia 10%+10x10%, alebo Flexi splátky 7–48 mesiacov
  • poistenie: bez poistenia, Komplexný balík poistenia, alebo Komplexný balík poistenia plus
  • výšku priamej platby: od 0% do 100% hodnoty objednávky
  • počet splátok: 7 až 48 mesiacov

Po navolení jednotlivých parametrov produktu a kliknutí na tlačítko „Dokončiť objednávku“ budete presmerovaný na stránku splátkového systému Cetelem, kde v postupných krokoch vyplníte požadované údaje o Vašej osobe.

Ihneď po vyplnení údajov požadovaných zo strany splátkového systému Cetelem a odoslaní žiadosti o úver on-line sa Vám zobrazí priebežné vyjadrenie spoločnosti  BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA (prevádzkovateľa splátkového systému Cetelem) k Vašej žiadosti.

Ak bola Vaša žiadosť priebežne schválená, môžete využiť aktuálnu novinku a kliknúť na tlačítko „Zvoliť podpis v elektronickej forme“ a podpísať Vašu žiadosť SMS kľúčom.

Pokiaľ sa rozhodnete pre klasický postup, tj. papierovú zmluvu, prosím kliknite na tlačítko „Zvoliť podpis v papierovej forme“, vytlačte si zmluvnú dokumentáciu spolu s kópiami všetkých požadovaných dokumentov a tieto nám zašlite poštou na adresu:

nabbi, s.r.o.
Podbiel 61
027 42  Podbiel

Po poskytnutí úveru a obdržaní potvrdenia zo strany spoločnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA (platí pri SMS podpise), alebo obdržaní zmluvnej dokumentácie vrátane dokladov poštou bude Vaša objednávka vybavená a tovar pokiaľ je skladom čo najskôr odoslaný.

Doklady potrebné pre poskytnutie úveru:

  • 1x podpísaný dokument Spracovanie osobných údajov podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení (podpísať na strane 2)
  • 1x podpísaná Žiadosť / Zmluva o poskytnutí úveru:
    1. „Zmluvu“ pre nového klienta Cetelem: podpísať bod. 17 na strane 6 z 8 a na strane 7 z 8 (Dohoda o zrážkach zo mzdy a iných príjmov). Podpis bodu 18. na strane 6 z 8 nie je povinný.
    2. „Zmluvu“ pre existujúceho klienta Cetelem: zákazník ktorý vlastní kreditnú kartu Cetelem a vyplnil zrýchlený variant žiadosti, tzv. VAR zmluvu je potrebné podpísať na strane 4.
  • 1x kópiu oboch strán občianskeho preukazu (cudzí štátni príslušníci predkladajú kópiu povolenia na trvalý pobyt v SR)
  • 1x kópiu oboch strán druhého dokladu totožnosti:
    1. vodičský preukaz
    2. cestovný pas
    3. zbrojný preukaz
    4. preukaz fyzickej osoby z ťažkým zdravotným postihnutím (ZŤP)
    5. potvrdenie o výške príjmu
    6. výmer o dôchodku
    7. daňové priznanie v prípade SZČO
    8. doklad o bydlisku (faktúry za energie, telefón, internet, televíziu, pracovnú zmluvu v prípade klientov pracujúcich v zahraničí)
  • doklad potvrdzujúci výšku príjmu, pričom príjem uvedený v žiadosti musí byť uvedený v jednom z doložených dokladov:

Zamestnanci:

  • 3 posledné výplatné pásky *, alebo
  • 3 posledné výpisy z bankového účtu *, alebo
  • potvrdenie od zamestnávateľa preukazujúce priemerný príjem za posledné 3 mesiace (nie staršie ako 30 dní)

* platí pokiaľ klient nesúhlasí s dotazom do Sociálnej poisťovne

Dôchodcovia:

  • potvrdenie o poberaní dôchodku (výmer zo Sociálnej poisťovne) *, alebo
  • potvrdenie z pošty *, alebo
  • 3 posledné výpisy z bankového účtu preukazujúce príjem dôchodku

* platí pokiaľ klient nesúhlasí s dotazom do Sociálnej poisťovne

Podnikatelia (SZČO):

  • potvrdenie o podaní DP a zároveň
  • kompletné posledné daňové priznanie a zároveň
  • výpis z bankového účtu za posledné 3 mesiace

Konateľ / spolumajiteľ firmy:

  • ročné zúčtovanie preddavkov na daň, alebo DP typu A
  • 3 posledné výpisy z osobného bankového účtu

Klient s trvalým pobytom v SR zamestnaný v ČR, HU, AT:

  • pracovná zmluva a zároveň
  • 3 posledné výpisy z bankového účtu preukazujúce príjem mzdy

Pri požiadavke na úver nad 3320€ je k vyššie uvedeným dokumentom potrebné doložiť aj doklad preukazujúci trvalé, alebo prechodné bydlisko. Takým dokladom môže byť faktúra za energie, telefón, internet, televíziu, alebo zloženka SIP

Primárny doklad totožnosti:

  • Občania SR: kópia platného občianskeho preukazu
  • Cudzí štátni príslušníci: kópia povolenia na trvalý pobyt v SR

Druhý dokument, alebo doklad na overenie identity:

  • pas
  • vodičský preukaz
  • preukaz fyzickej osoby s ťažkým zdravotným postihnutím (ZŤP)
  • zbrojný preukaz
  • potvrdenie o výške príjmu
  • výmer dôchodku
  • daňové priznanie (SZČO)
  • doklad o bydlisku (faktúry za energie, telefón, internet, televíziu)
  • pracovnú zmluvu v prípade klientov pracujúcich v zahraničí
     

4. Možnosti platby

Platbu za Vašu objednávku môžete vykonať viacerými spôsobmi:
 

a) Platba v hotovosti pri vyzdvihnutí tovaru

Pokiaľ ste si ako miesto dodania tovaru zvolili jeho vyzdvihnutie na adrese našej prevádzky v meste Tvrodošín a za tovar ste nezaplatili platbou dopredu, zaplatíte za tovar v hotovosti pri jeho prevzatí, platba kartou nie je možná.
 

b) Platba dopredu platobnou kartou

Pri vypĺňaní údajov k Vašej objednávke máte možnosť výberu platby platobnou kartou. Po potvrdení objednávky budete v priebehu niekoľkých sekúnd presmerovaný do platobného systému TrustPay, kde zadáte údaje svojej platobnej karty a platbu potvrdíte. Prosím neodchádzajte z objednávkového procesu pred presmerovaním na platobnú bránu TrsutPay, ani skôr ako sa Vám na obrazovke zobrazí potvrdenie o úspešnom vykonaní platby.

V prípade, že ste registrovaný zákazník so „zapamätanou“ platobnou kartou, po odkliknutí platby použitím platobnej karty bude platba zrealizovaná bez potreby zadávania údajov z Vašej platobnej karty.

Nakoľko dlhodobo spolupracujeme so spoločnosťou TrustPay a využívame prostriedky šifrovanej komunikácie protokolom HTTPS, môžete si byť istý že Vaše platobné údaje sú v bezpečí a je zabezpečená maximálna ochrana proti ich možnému zneužitiu.
 

c) Platba dopredu zrýchlenou platbou TrustPay

Obdobne ako pri platbe platobnou kartou je možnosť zrýchlenej platby dostupná pri vypĺňaní údajov k objednávke. Pri tomto type platby ste presmerovaní  na platobnú bránu TrustPay a následne do internet bankingu Vašej banky, po potvrdení platby sú peniaze pripísané na náš účet takmer okamžite. Aj v tomto prípade je ochrana proti zneužitiu platobných údajov zebezpečená šifrovanou komunikáciou HTTPS s maximálnou bezpečnosťou.

Zrýchlenu platbu cez systém TrustPay môžete uskuočniť pokiaľ máte účet zriadený v jednej z nasledovných bánk:

  • Tatra banka, a.s.
  • Slovenská sporiteľňa, a.s.
  • VÚB, a.s.
  • Poštová banka, a.s.
  • Československá obchodná banka, a.s.
  • Fio banka, a. s., pobočka zahraničnej banky
     

d) Platba dopredu na bankový účet

Jednou z možností platby, ktorú si pri vypĺňaní údajov vo Vašej objednávke môžete zvoliť je platba prevodom na bankový účet ešte pred dodaním tovaru. Pokiaľ máme Vami objednaný tovar skladom, expedujeme ho čo najskôr po pripísaní platby na náš účet, v prípade dlhšej čakacej doby po prijati tovaru na náš sklad.

Pokiaľ máte účet v banke Slovenská sporiteľňa, Vaše platba bude prijata na náš účet ešte v deň zaplatenia.

Platbu za tovar môžete realizovať v prospech nášho účtu:
BANKA: Slovenská sporiteľňa, a.s.
ČÚ: 5049059655/0900
IBAN: SK2509000000005049059655
BIC: GIBASKBX
 

e) Platba na dobierku pri prevzatí tovaru

Pokiaľ máte záujem zaplatiť za objednaný tovar až pri jeho dodaní, prosím zvoľte pri vypĺňaní údajov vo Vašej objednávke platbu v hotovosti pri prevzatí tovaru. Nevýhodou tejto formy platby je pripočítanie dobierkového poplatku v hodnote 2€ k cene dopravy.

Okrem hotovosti môžete doručovateľovi zaplatiť aj platobnou kartou, keďže spolupracujeme s viacerými doručovateľskými spoločnosťami, táto možnosť je závislá od možnosti spoločnosti ktorá Vám Vašu zásielku doručí. Informáciu, ktorou spoločnosťou Vám bude Vaša zásielka doručená Vám zašleme pri expedícii tovaru.

Doručovateľské spoločnosti s platbou v hotovosti aj platobnou kartou:

  • DHL Parcel Slovensko spol. s r.o.
  • Geis Parcel SK s.r.o.

Doručovateľské spoločnosti s platbou iba v hotovosti:

  • Geis SK s.r.o.
  • SLOVENSKÝ DORUČOVACÍ SYSTÉM, s.r.o.
     

5. Uplatnenie zľavy

Pokiaľ disponujete zľavovým kupónom na nákup v našom internetovom obchode, môžete si ho uplatniť pri vypĺňaní údajov k Vašej objednávke. Pre tento účel vpíšte do políčka „zľavový kupón“ zľavový kód a stlačte tlačítko „uplatniť k objednávke“. Zľava sa Vám automaticky premietne do zníženej sumy za objednávku.

Ak máte s uplatnením zľavového kupónu problémy, alebo si chcete zľavu uplatniť až po potvrdení objednávky, prosím informujte nás a my Vám zľavu k objednávke premietneme dodatočne. Tiež postačí ak vpíšete zľavový kód do poznámky k objednávke a my dodatočne preveríme jeho platnosť, pokiaľ bude kód platný a doposiaľ nevyužitý, zľavu Vám uplatníme.

Prosím vždy si pred uplatnením zľavového kupónu skontrolujte jeho platnosť, nakoľko po uplynutí doby jeho platnosti sa takýto kupón stáva neplatný.
 

6. Rezervácia tovaru

Ak máte záujem o tovar a zvažujete jeho kúpu, ale zatiaľ nie ste plne rozhodnutý, máte možnosť si u nás tento tovar rezervovať a my Vám ho podržíme pokiaľ si nebudete jeho kúpou istý.

Pri každom produkte máte možnosť „zakliknúť“ rezerváciu tovaru, prípadne postačí keď nás o rezervácii informujete e-mailom na info [at] nabbi.sk, telefonicky na 0850 030 010.
 

7. Tovar, ktorý ste nenašli v ponuke

Nami predávaný sortiment tovaru neustále dopĺňame a aktualizujeme, ale aj tak je možné že v našej ponuke nenájdete to čo vyhovuje Vašim predstavám. Prosím neváhajte sa na nás obrátiť aj v takom prípade a my Vám podľa Vašich preferencií zašleme katalógy tovaru, v ktorých by ste si mohli vybrať. Ceny tovaru Vám poskytneme na vyžiadanie podľa toho o ktorý tovar máte záujem.
 

8. Informácie o výrobcoch

Bude doriešené v rámci implementácie webu.
 

9. Zrušenie objednávky

Pred potvrdeným každej objednávky si prosím dobre zvážte či o tovar máte skutočne záujem, prípadne ste sa s istotou rozhodli nakúpiť práve u nás. Každá prijatá objednávka spúšťa proces jej realizácie z pohľadu výroby tovaru, balenia, expedície, fakturácie a doručovania a teda zrušenie objednávky, alebo v horšom prípade jej neprevzatie nás stojí množstvo zmarenej práce. Ako zákazník máte právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní, čo znamená že máte právo aj na zrušenie objednávky. Pokiaľ sa rozhodnete objednávku zrušiť, urobte tak čo najskôr po jej realizácii a ušetríte nám čas a prácu spojenú s jej vybavovaním. Budeme Vám za to veľmi vďační.

Berte prosím na vedomie, že v zmysle našich obchodných podmienok zrušenie tovaru vyrobeného na zákazku, napr. sedacie súpravy vyrobené podľa špecifických požiadaviek zákazníka, nie je možné.
 

II. Dodanie tovaru
 

1. Osobný odber

Jednou z možností dodania tovaru je aj jeho vyzdvihnutie na našej prevádzke v meste Tvrdošín. Postačí, keď vo Vašej objednávke zvolíte možnosť „Osobný odber“. Je na Vás či Vašu objednávku uhradíte dopredu (bankovým prevodom, platobnou kartou), alebo v hotovosti pri prevzatí tovaru, formu platby si zvolíte pri vypĺňaní údajov k Vašej objednávke.

O termíne, kedy bude Vami objednaný tovar pripravený na vyzdvihnutie Vás budeme informovať e-mailom, alebo telefonicky.

Adresa pre osobný odber:
Vojtaššákova 839
027 42  Tvrdošín

Tel: 0850 030 010
E-mail: info [at] nabbi.sk
 

2. Doprava tovaru
 

a) Spôsob dopravy

Pre doručovanie objednávok využíva naša spoločnosť predovšetkým služby doručovateľských spoločností. Zákazník je po odoslaní tovaru informovaný, ktorou zasielateľskou spoločnosťou a pod akým číslom balíka / zásielky mu bude jeho objednávka doručená. Výber zasielateľskej spoločnosti závisí od povahy prepravovaného tovaru, jeho hmotnosti a rozmerov. Zákazník je pred doručením tovaru informovaný telefonicky, alebo sms o presnom čase doručenia. Ak Vám čas (hodina, alebo deň) doručenia nevyhovuje, kuriér je povinný dohovoriť sa s Vami na termíne ktorý Vám vyhovuje. V prípade, že kuriér odmieta dohodnúť sa na ďalšom termíne prosíme Vás o to, aby ste nás čo najskôr o tejto situácii informovali. V prípade doručenia našou vlastnou dopravou budete kontaktovaný telefonicky jeden deň vopred, kedy dostanete predbežnú informáciu o čase vykládky tovaru. Následne Vás kontaktuje šofér tesne pred doručením.

Doručenie zasielateľskou spoločnosťou ​DHL Parcel Slovensko spol. s r.o.:

  • Doručovanie tovaru prebieha v pracovné dni a pri službe „Sobotňajšie doručenie“ obvykle od 08:00 do 18:00. Doručovateľ  Vás bude pred doručením kontaktovať. Ak Vám termín doručenia nevyhovuje, môžete si s Doručovateľom dohodnúť iný termín doručenia.
  • Zásielky sú štandardne doručované pred Vaše prvé uzamykateľné dvere. Po dohode a za Vašej asistencie si môžete  dohodnúť s Doručovateľom aj vynesenie zásielky do bytu, Doručovateľ však nie je povinný na túto dohodu pristúpiť.
  • Pred doručením tovaru máte možnosť si nechať zásielku zložiť aj na jednom z DHL ParcelShopov a následne si ju prísť vyzdvihnúť. Zoznam DHL ParcelShopov spolu s otváracím hodinami nájdete TU.
  • Po dohode s Doručovateľom si môžete zásielku vyzdvihnúť aj na depe doručovateľskej služby a to v lehote do 10 dní.
  • Pokiaľ platíte za tovar formou dobierky, pripravte si prosím presnú sumu peňazí. Vo väčšine prípadov však máte možnosť za tovar zaplatiť aj platobnou kartou cez POS terminál.

Doručenie zasielateľskou spoločnosťou Geis Parcel SK s.r.o.:

  • Doručovanie tovaru prebieha v pracovné dni obvykle od 08:00 do 18:00. Doručovateľ Vás bude pred doručením kontaktovať. Ak Vám termín doručenia nevyhovuje, môžete si s Doručovateľom dohodnúť iný termín doručenia.
  • Zásielky sú štandardne doručované pred Vaše prvé uzamykateľné dvere. Po dohode a za Vašej asistencie si môžete  dohodnúť s Doručovateľom aj vynesenie zásielky do bytu, Doručovateľ však nie je povinný na túto dohodu pristúpiť.
  • V prípade, že doručenie v prvý deň neprebehne úspešne, zásielka Vám bude doručovaná opakovane v najbližší pracovný deň, za predpokladu že sa s Doručovateľom nedohodnete inak.
  • Pokiaľ platíte za tovar formou dobierky, pripravte si prosím presnú sumu peňazí. Vo väčšine prípadov však máte možnosť za tovar zaplatiť aj platobnou kartou cez POS terminál

Doručenie zasielateľskou spoločnosťou Geis SK s.r.o.:

  • Doručovanie tovaru prebieha v pracovné dni obvykle od 09:00 do 16:00. Doručovateľ  Vás bude pred doručením kontaktovať. Ak Vám termín doručenia nevyhovuje, môžete si s Doručovateľom dohodnúť iný termín doručenia.
  • Zásielky sú štandardne doručované pred Vaše prvé uzamykateľné dvere. Po dohode a za Vašej asistencie si môžete  dohodnúť s Doručovateľom aj vynesenie zásielky do bytu, Doručovateľ však nie je povinný na túto dohodu pristúpiť.
  • V prípade, že doručenie v prvý deň neprebehne úspešne, zásielka Vám bude doručovaná opakovane v najbližší pracovný den, za predpokladu že sa s Doručovateľom nedohodnete inak. Pokiaľ doručenie neprebehne úspešne ani na druhýkrát, Doručovateľ vráti zásielku naspäť na našu prevádzku.
  • Pokiaľ platíte za tovar formou dobierky, pripravte si prosím presnú sumu peňazí, platba kartou cez POS terminál nie je možná.

Doručenie zasielateľskou spoločnosťou SLOVENSKÝ DORUČOVACÍ SYSTEM, s.r.o.:

  • Doručovanie tovaru prebieha v pracovné dni obvykle od 08:00 do 17:00. Doručovateľ  Vás bude pred doručením kontaktovať. Ak Vám termín doručenia nevyhovuje, môžete si s Doručovateľom dohodnúť iný termín doručenia.
  • V prípade, že doručenie v prvý deň neprebehne úspešne, zásielka Vám bude doručovaná v najbližší pracovný deň, za predpokladu že sa s Doručovateľom nedohodnete inak. Pokiaľ doručenie neprebehne úspešne ani na druhýkrát, Doručovateľ vráti zásielku naspäť na našu prevádzku.
  • Zásielky sú štandardne doručované pred Vaše prvé uzamykateľné dvere. Po dohode a za Vašej asistencie si môžete  dohodnúť s Doručovateľom aj vynesenie zásielky do bytu, Doručovateľ však nie je povinný na túto dohodu pristúpiť.
  • Pokiaľ platíte za tovar formou dobierky, pripravte si prosím presnú sumu peňazí, platba kartou cez POS terminál nie je možná.
     

b) Cena dopravy

Výber zasielateľskej spoločnosti závisí od povahy prepravovaného tovaru, jeho hmotnosti a rozmerov.

  • 5€ za doručenie tovaru menších rozmerov, resp. s nižšou váhou
  • 8€ za doručenie všetkého druhu tovaru okrem tovaru menších rozmerov, resp. s nižšou váhou, pohoviek a sedacích súprav
  • 10€ za doručenie pohovky (ak je súčasťou objednávky aj iný tovar, cena dopravy je max. 10€)
  • 15€ za doručenie sedacej súpravy (ak je súčasťou objednávky aj iný tovar, cena dopravy je max. 15€)
  • zdarma pri hodnote objednávky nad 500€ je doručenie tovaru zdarma
  • v prípade platby na dobierku je hodnota príplatku za takúto formu platby 2€

Menšie zásielky a kusy nábytku štandardne zaslielame parcel spoločnosťami:

  • DHL Parcel Slovensko spol. s r.o.
  • Geis Parcel SK s.r.o.

Väčšie kusy nábytku a paletové zásielky zasielame cargo spoločnosťami:

  • Geis SK s.r.o.
  • SLOVENSKÝ DORUČOVACÍ SYSTÉM, s.r.o.
     

c) Termín doručenia

Približný termín doručenia tovaru máte možnosť vidieť v detaile produktu v našom internetovom obchode. Presný termín doručenia tovaru Vám však vieme oznámiť až pred expedíciou tovaru, kedy jeho doručenie prebieha štandarnde do 24 hodín, v prípade zdržania do 48 hodín, od jeho odoslania z našej prevádzky.

O doslaní tovaru našich zákazníkov informujeme telefonicky, alebo e-mailovou notifikáciou spolu s inštrukciami k prevzatiu zásielky od doručovateľa.

Samotný termín doručenia riamo závisí od spoločnosti, ktorou Vám bude zásielka douručená:

DHL Parcel Slovensko spol. s r.o.:

  • Doručovanie tovaru prebieha v pracovné dni a pri službe „Sobotňajšie doručenie“ obvykle od 08:00 do 18:00. Doručovateľ  Vás bude pred doručením kontaktovať. Ak Vám termín doručenia nevyhovuje, môžete si s Doručovateľom dohodnúť iný termín doručenia.
  • Pred doručením tovaru máte možnosť si nechať zásielku zložiť aj na jednom z DHL ParcelShopov a následne si ju prísť vyzdvihnúť. Zoznam DHL ParcelShopov spolu s otváracím hodinami nájdete TU.
  • Po dohode s Doručovateľom si môžete zásielku vyzdvihnúť aj na depe doručovateľskej služby a to v lehote do 10 dní.

Geis Parcel SK s.r.o.:

  • Doručovanie tovaru prebieha v pracovné dni obvykle od 08:00 do 18:00. Doručovateľ Vás bude pred doručením kontaktovať. Ak Vám termín doručenia nevyhovuje, môžete si s Doručovateľom dohodnúť iný termín doručenia.
  • V prípade, že doručenie v prvý deň neprebehne úspešne, zásielka Vám bude doručovaná opakovane v najbližší pracovný deň, za predpokladu že sa s Doručovateľom nedohodnete inak.

Geis SK s.r.o.:

  • Doručovanie tovaru prebieha v pracovné dni obvykle od 09:00 do 16:00. Doručovateľ  Vás bude pred doručením kontaktovať. Ak Vám termín doručenia nevyhovuje, môžete si s Doručovateľom dohodnúť iný termín doručenia.
  • V prípade, že doručenie v prvý deň neprebehne úspešne, zásielka Vám bude doručovaná opakovane v najbližší pracovný deň, za predpokladu že sa s Doručovateľom nedohodnete inak. Pokiaľ doručenie neprebehne úspešne ani na druhýkrát, Doručovateľ vráti zásielku naspäť na našu prevádzku.

SLOVENSKÝ DORUČOVACÍ SYSTEM, s.r.o.:

  • Doručovanie tovaru prebieha v pracovné dni obvykle od 08:00 do 17:00. Doručovateľ  Vás bude pred doručením kontaktovať. Ak Vám termín doručenia nevyhovuje, môžete si s Doručovateľom dohodnúť iný termín doručenia.
  • V prípade, že doručenie v prvý deň neprebehne úspešne, zásielka Vám bude doručovaná v najbližší pracovný deň, za predpokladu že sa s Doručovateľom nedohodnete inak. Pokiaľ doručenie neprebehne úspešne ani na druhýkrát, Doručovateľ vráti zásielku naspäť na našu prevádzku.
     

d) Informácie o pohybe zásielky

DHL Parcel Slovensko spol. s r.o.:

  • Stav Vašej zásielky a­ to kde sa zásielka práve nachádza máte po zadaní čísla zásielky možnosť sledovať na adrese TU.
  • V­ prípade akýchkoľvek zmien v­ doručení zásielky, predovšetkým zmeny a­ upresnenia adresy, dohodnutia termínu doručenia, alebo osobného vyzdvihnutia zásielky na depe môžete kontaktovat priamo doručovatelskú službu na infolinke 18345, alebo údaje k Vašej zásielke môžete priamo upravit TU. Pre tento účel majte prosím pripravené Vaše císlo zásielky, ktoré je uvedené v­ e-mailovej notifikácii o ­odoslaní tovaru od nás.

Geis Parcel SK s.r.o.:

  • Stav Vašej zásielky a­ to kde sa zásielka práve nachádza máte po zadaní čísla zásielky možnosť sledovať na adrese TU.
  • V­ prípade akýchkoľvek zmien v ­doručení zásielky, predovšetkým zmeny a­ upresnenia adresy, dohodnutia termínu doručenia, alebo osobného vyzdvihnutia zásielky na depe môžete kontaktovat priamo doručovateľskú službu na infolinke 18181. Pre tento účel si prosím pripravte Vaše číslo zásielky, ktoré je uvedené v­ e-mailovej notifikácii o ­odoslaní tovaru od nás.

Geis SK s.r.o.:

  • Stav Vašej zásielky a­ to kde sa zásielka práve nachádza máte po zadaní čísla zásielky možnosť sledovať na adrese TU.
  • V­ prípade akýchkoľvek zmien v ­doručení zásielky, predovšetkým zmeny a­ upresnenia adresy, dohodnutia termínu doručenia, alebo osobného vyzdvihnutia zásielky na depe môžete kontaktovat priamo doručovateľskú službu na infolinke 18181. Pre tento účel si prosím pripravte Vaše číslo zásielky, ktoré je uvedené v­ e-mailovej notifikácii o ­odoslaní tovaru od nás.

SLOVENSKÝ DORUČOVACÍ SYSTEM, s.r.o.:

  • Stav Vašej zásielky a­ to kde sa zásielka práve nachádza máte po zadaní čísla zásielky možnosť sledovat na adrese TU.
  • V­ prípade akýchkoľvek zmien v ­doručení zásielky, predovšetkým zmeny a­ upresnenia adresy, dohodnutia termínu doručenia, alebo osobného vyzdvihnutia zásielky na depe môžete kontaktovat priamo doručovatelskú službu na infolinke 18108. Pre tento účel majte prosím pripravené Vaše číslo zásielky, ktoré je uvedené v­ e-mailovej notifikácii o ­odoslaní tovaru od nás.
     

e) Kontaktné údaje na doručovateľov

Pred doručením tovaru Vás bude kuriér telefonicky kontaktovať a budete mať možnosť s ním priamo komunikovať a dohodnúť sa na prípadných zmenách v doručení. Pokiaľ však nastanú pri doručovaní určité neštandardné okolnosti, mešká doručenie zásielky, prípadne Vás kuriér nezastihol na Vašej adrese, odporúčame Vám kontaktovať priamo zákaznícky servis doručovateľskej spoločnosti.

3. Kontrola pri doručení

Pri prevzatí si obal a­ obsah zásielky v­ prítomnosti Doručovateľa dôkladne skontrolujte a­ v­ prípade jeho poškodenia spíšte s­ Doručovateľom „Zápis o­ škode“, pri doručovateľskej spoločnosti DHL Parcel Slovensko spol. s r.o. nám prípadné poškodenie zásielky oznámte najneskôr 3. deň od doručenia. V­ opačnom prípade na neskoršie reklamácie nemusí byt zo strany Doručovatela braný ohlad.

V­ prípade zistenia poškodenia ešte v­ prítomnosti Doručovateľa a­ spísaní „Zápisu o­škode“ a pokiaľ je poškodená len časť zásielky, pri ktorej sa dá náprava vykonať doposlaním nového náhradného dielu alebo časti zásielky, odporúčame aj napriek poškodeniu takúto zásielku prevziať pričom nápravu riešime bezodkladne.
 

4. Vynáška do bytu

Zásielky sú štandardne doručované pred Vaše prvé uzamykateľné dvere. Po dohode a ­za Vašej asistencie si môžete dohodnút s­ Doručovateľom aj vynesenie zásielky do bytu, Doručovatel však nie je povinný na túto dohodu pristúpiť.

V každom prípade, pokiaľ službu vynesenia tovaru do bytu požadujete, prosím o Vašej požiadavke nás informujte buď v poznámke k objednávke,  e-mailom alebo telefonicky, aby sme prípadnú službu mohli u doročovateľskej spoločnosti dopredu zabezpečiť a tiež v závislosti od veľkosti zásielky stanoviť jej cenu.
 

5. Montáž

Služby spojené s montážou zakúpeného tovaru neposkytujeme.