Ako zistím aktuálny stav svojej objednávky?

Aktuálny stav svojej objednávky zistíte v sekcii Moje objednávky po prihlásení na Váš účet.

Kedy mi bude doručená objednávka?

Po vytvorení objednávky Vám príde potvrdzujúci e-mail o predpokladanom čase doručenia Vašej zásielky . Presný termín doručenia tovaru Vám však vieme oznámiť až pred expedíciou tovaru, kedy jeho doručenie prebieha štandardne do 24 hodín, v prípade zdržania do 48 hodín, od jeho odoslania z našej prevádzky.

Ako môžem sledovať stav svojej zásielky po jej expedovaní?

Stav zásielky po expedovaní je možné sledovať na internetovej stránke danej doručovateľskej spoločnosti, ktorou Vám bola zásielka odoslaná. Na sledovanie zásielky je potrebné mať číslo zásielky, ktoré Vám poskytne doručovateľská spoločnosť, prípadne nás môžete kontaktovať a my Vám ho ochotne poskytneme.

Aký je termín dodania a dostupnosť tovaru?

Približný termín dodania tovaru máte možnosť vidieť v detaile produktu v našom internetovom obchode. V prípade, že tovar, o ktorý máte záujem aktuálne nie je skladom,  platí predpokladaný termín dodania uvedený v detaile produktu. Keďže sa jedná o predpokladaný termín dodania, uvedený dátum je približný a od skutočného termínu dodania sa môže líšiť. Za každých okolností sa však snažíme dodať zákazníkovi tovar čo najskôr a čakaciu dobu minimalizovať tak, aby sme tovar dodali ešte pred predpokladaným termínom dodania.

Ako uplatniť zľavový kupón?

Pokiaľ disponujete zľavovým kupónom na nákup v našom internetovom obchode, môžete si ho uplatniť v kroku č. 1 nákupného procesu s názvom „Košík“. Pre tento účel vpíšte do políčka „Zľavový kupón“ zľavový kód a stlačte tlačidlo „Vložiť“. Zľava sa Vám automaticky premietne do zníženej sumy za objednávku.

Aké spôsoby platby môžem využiť?

Platbu za Vašu objednávku môžete vykonať viacerými spôsobmi:

  • Platba v hotovosti - pri vyzdvihnutí tovaru u nás na prevádzke 
  • Platba platobnou kartou - cez plaobnú bránu GoPay
  • Platba bankovým prevodom - platobné inštrukcie obdržíte e-mailom pri potvrdení objednávky
  • Platba na dobierku - za tovar zaplatíte pri dodaní v hotovosti doručovateľovi 
  • Nákup na splátky cez splátkový systém Cetelem
Je možné zakúpiť tovar aj na splátky?

Nákup na splátky je možný cez splátkový systém Cetelem. Podrobnejšie informácie o nákupe na splátky nájdete na podstránke „Nákup na splátky“.

Aké su možnosti dopravy a prevzatia tovaru?

Vami objednané zásielky odosielame prostredníctvom doručovateľských spoločností (GLS, 123 kuriér, Slovenský doručovací systém, Geis.SK, PaletExpess), alebo Vám ich doručí náš kuriér. Zásielky je možné si u nás vyzdvihnúť aj osobne na adrese: nabbi, s.r.o., Vojtaššáková 839, 027 44 Tvrdošín.

Môžem si tovar vyzdvihnúť aj v mieste Vašej prevázky?

Zásielku je možné vyzdvihnúť aj v mieste našej prevádzky na adrese: nabbi,s.r.o. Vojtaššákova 839, 02744 Tvrdošín. Za objednávku je možné zaplatiť bankovým prevodom vopred alebo na mieste výlučne v hotovosti. Platba kartou nie je možná.

Čo robiť keď dostanem poškodený, alebo nesprávny tovar?

Pri prevzatí si obal a­ obsah zásielky v­ prítomnosti doručovateľa dôkladne skontrolujte a­ v­ prípade jeho poškodenia spíšte s­ ním „Zápis o­ škode“. V­ opačnom prípade Vám reklamácia nemusí byť uznaná.

V prípade zistenia poškodenia ešte v prítomnosti doručovateľa a spísaní „Zápisu o škode“ a pokiaľ je poškodená len časť zásielky, pri ktorej sa dá náprava vykonať doposlaním nového náhradného dielu alebo časti zásielky, odporúčame aj napriek poškodeniu takúto zásielku prevziať pričom nápravu riešime bezodkladne.

V prípade nesprávne dodaného tovaru Vás poprosíme, aby ste nás kontaktovali prostredníctvom e-mailu, kde nám zašlete fotografie nesprávne dodaného tovaru, vrátane štítkov od výrobcu. V prípade pochybenia z našej strany sa pokúsime o nápravu v čo najkratšom možnom čase.

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Pri reklamácií tovaru Vás poprosíme čo najdetailnejšie vyplniť „reklamačný formulár“ a špecifikovať poškodené časti na základe montážneho návodu s fotodokumentáciou poškodenia. 

Ak došlo k poškodeniu tovaru počas prepravy, poprosíme Vás o uvedenie informácií, či bol spísaný škodový zápis s doručovateľom.

Lehota na vybavenie reklamácie je 30 kalendárnych dní. Lehota začína plynúť po doplnení všetkých podkladov nevyhnutných pre riešenie reklamácie.

Ako postupovať pri vrátení tovaru?

Tovar, ktorý ste si zakúpili prostredníctvom nášho internetového obchodu a nespĺňa Vaše očakávania, máte právo vrátiť na základe všeobecných obchodných podmienok do 14 dní bez udania dôvodu. Tovar je potrebné vrátiť na vlastné náklady k nám na prevádzku: Vojtaššákova 839, 027 44  Tvrdošín. Vrátený tovar by mal byť doručený v neporušenom a podľa možnosti v originálnom obale.

Pri vrátení tovaru je potrebné vyplniť formulár o „odstúpení od zmluvy“ a informovať nás prostredníctvom e- mailu info [at] nabbi.sk alebo telefonicky na čísle 0850 030 010.

Môžem zrušiť objednávku?

Pokiaľ sa rozhodnete objednávku zrušiť, urobte tak čo najskôr po jej realizácii. Zrušenie objednávky nám oznámte telefonicky na čísle  0850 030 010 , alebo prostredníctvom e-mailu na info [at] nabbi.sk. Zrušenie objednávky tovaru vyrobeného na zákazku, napr. sedacie súpravy vyrobené podľa špecifických požiadaviek zákazníka, nie je možné.

Prečo mi neprišiel potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky?

V prípade, že Vám neprišiel potvrdzujúci e-mail môžete nás kontaktovať  na našej zákazníckej linke 0850 030 010 a skontrolujeme s Vami správnosť uvedenia e-mailovej adresy a potvrdenie objednávky Vám zašleme opakovane.

Poskytujete službu vynesenia tovaru až do bytu?

Pokiaľ službu vynesenia tovaru do bytu požadujete, prosím o Vašej požiadavke nás informujte v poznámke objednávky,  e-mailom na info [at] nabbi.sk, alebo telefonicky na čísle  0850 030 010, aby sme prípadnú službu mohli u doručovateľskej spoločnosti dopredu zabezpečiť a tiež v závislosti od veľkosti zásielky stanoviť jej cenu.

Môžem si u Vás objednať montáž zakúpeného tovaru?

Požiadavku na montáž posudzujeme individuálne v závislosti od realizovanej objednávky a po vzájomnej dohode so zákazníkom na jej podmienkach.

Doručujete tovar aj cez víkend?

Doručenie cez víkend nie je možné, pretože doručovateľské spoločnosti, s ktorými spolupracujeme cez víkend nepracujú.

Máte kamenný obchod?

nabbi je internetový obchod a nedisponujeme so žiadnymi kamennými obchodmi.